Strony

poniedziałek, 2 września 2013

OOTD #2 - Chrzciny

Przepraszam że dopiero dzisiaj post (z jednodniowym opóźnieniem), ale niestety wczoraj, gdy chciałam dodać notkę to tak mi zamulał komputer, że nie dało się dodać :c
Na chrzcinach było cudownie, bawiłam się świetnie (relaks przed szkołą ;D). Niestety strasznie szybko minął czas i musiałam wracać do domu :/ Ale post nie o chrzcinach tylko o outficie :D
A co miałam na sobie?
To zdjęcie było robione w trakcie imprezy :D

A to na początku :)

Ogólnie to przepraszam za takie zdjęcia, ale nie było czasu i ze wszystkich zrobionych (mnie) podczas całej imprezy wybrałam to najlepsze (niestety sukienka na tym zdjęciu mnie poszerza :C ). 

Sukienka - no name - 39 zł
Buty - CCC - nie pamiętam, ale albo 70 albo 100 zł :)
Naszyjnik (który nie ma zdjęcia, za co bardzo przepraszam) - gifted :)

To na tyle. Jeszcze raz przepraszam, że ten post nie został dodany wczoraj, ale niestety nie pozwalał na to mój komputer :C 

Pozdrawiam i zapraszam do subskrybowania i komentowania :)
Papa ;***

4 komentarze:

  1. również obserwuję :) sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka super!! Fakny taki relaks przed szkołą ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;)Zuzia ♥
    Funandfashion98.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)