Strony

poniedziałek, 16 września 2013

Witajcie. Przepraszam, że tak długo nie było posta, ale jak tylko wracałam ze szkoły to czekały na mnie lekcje, nauka, później jeszcze trzeba było pomóc rodzicom (mały remont). Nawet w weekend nie miałam zbyt dużo czasu dla siebie :c
Postaram się to nadrobić, ale już chcę wam przekazać, że ten rok nie będzie zbyt dobry. Ponieważ muszę się jak najszybciej zacząć uczyć, ponieważ biorę udział w olimpiadzie z biologii (myślałam nad innymi przedmiotami, ale chyba wolę się bardziej skupić na jednym, ewentualnie angielski lub geografia... ale sama jeszcze nie wiem). Czeka mnie dużo nauki :C

Tęsknię za wakacjami. słońce, lody, sesje z kuzynkami, nicnierobienie przez cały dzień itp. Teraz pogoda jest okropna. Ciągle pochmurno, a nawet jeśli pojawi się słońce to tylko na chwilę :c Nie lubię takiej pogody. Mam już objawy przeziębienia (katarek i ból gardła), ale zapewne i tak przeziębiona będę musiała iść do szkoły (jak zwykle...)


Ale jesień ma również swoje zalety. Między innymi moje urodzinki, sesje w kolorowych liściach (hahahah S. szykuj się ;P), gorąca czekolada, jesienne owocki i KASZTANY <3 


Myślę nad jesiennym wyglądem bloga :D Jeśli macie jakieś pomysły -> piszcie w kom :D 

A wy co sądzicie o jesieni? Co wam się w niej podoba lub nie podoba?  

Zapraszam do subskrybowania i komentowania :)
Pozdrawiam :***


16 komentarzy:

  1. Ach no tak nauka...ale rozumiem.
    Ja też tęsknię za wakacjami:3 do dziś jeszcze jem lody, bo nie mogę zapomnieć o tej przyjemności lata...a ja myślę, że jesienny wygląd bloga byłby znakomitym pomysłem;) Byłby taki nastrojowy...na dworze jesień, wchodzisz na bloga i od razu nastrój ci się poprawia...a zresztą rób jak uważasz.
    Kochana, ja lubię wszystkie pory roku, bo wszystkie mają plusy:) Ale zimę najbardziej, bo wtedy mam urodziny:D A jak będziesz ty miała swoje, to dasz posta? Bo ja chcę ci złożyć życzenia! ;)
    Pozdrawiam! ( dałam g +1 jakby co:D)
    Daktylk_a

    OdpowiedzUsuń
  2. Również tęsknię za wakacjami, ale kiedy idę przez park i widzę spadające złote liście to z miłą chęcią zostałbym tam dłużej :-)

    Jeśli chodzi o bransoletkę, zawsze możesz ją u mnie zamówić ;-) Zapraszam :-)

    miedzycisza-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię jesień, bo jak napisałaś - ma swoje zalety :)
    Zresztą to tylko do nas zależy, czy samopoczucie będzie nam dopisywało czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię jesień. :D Nie tylko z powodu mich urodzin, ale ma swój klimat. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli będzie piękna, kolorowa jesień to nie mam nic przeciwko, ale jak będzie tak jak jest teraz (czyt. mokro, zimno i nieprzyjemnie) to jestem zdecydowanie na nie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię jesień, ale tylko tą taką złotą :D Co nie ma deszczu, a jest słońce. Bo aktualnie deszczowa plucha przyprawia mnie o bóle gardła.

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko co dobre kiedyś się kończy :] Ładne zdjęcia ; ]

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwujemy ? odpisz u mnie w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju też już tęsknie za wakacjami <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe, również będę miała sesję w liściach :] Piękne to drugie zdjęcie!

    http://treletomorele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię tej pory roku,bo zimno. XD No ,ale są wtedy moje urodziny. XD
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jesień to tylko dla widoków i tych ślicznych kolorów ;D Bo pogoda to jednak mało zachęca ;<

    xxvodkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tęsknie za wakacjami, ale jesień też jest fajna ^^
    Obserwuję i zapraszam
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W jesieni, tak samo jak w zimie lubię to, że jak na wf, to nie można ćwiczyć na dworze. A ogólnie tych 2ch pór roku nie lubię, bo zimno.
    Pozdrawiam.
    http://koszmarsenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesienny szablon, hmm na pewno jakieś stonowane odcienie brązu, bordowego coś w tym stylu:) Sesje w liściach, fajny pomysł, no i jesień nie jest zła, ale jak nie pada:/W wolnej chwili zapraszam do mnie, może obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz;* http://ourloveourpassion.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej masz bardzo fajnego posta :). Zapraszam na mojego bloga i zapraszam do obserwowania. http://dwieprzyjaciolkijednozycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)