Strony

sobota, 21 września 2013

15 pytań dotyczących szkoły :)

Hejka :)
Dzisiaj mały tak związany ze szkołą :)

1. O której wstajesz do szkoły?
- 6:25 lub 7:00

2. Ulubiony nauczyciel? 
Nauczycielka historii :)

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
informatyka (tak mi się wydaje ;D) i godzina wychowawcza ;>

4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Najwięcej czasu spędzam w L. i S. (pozdrawiam was :*)

5. Plecak, torebka czy tornister?
Plecak od 1 klasy podstawówki :)

6. Czy malujesz się do szkoły?
Nie

7. Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?
Spodnie, bo najwygodniej :D

8. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd)?
Zależy...

9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Nie, zabrakło mi bodajże 1 oceny :c

10. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Tak

11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba, źle Ci na nim idzie?
FIZYKA :c

12. Do szkoły chodzisz pieczo czy jeździsz autobusem, taxi, samochodem?
Kiedyś pieszo, ale po przeprowadzce jestem podwożona autem lub taxi (tata XD) i niedługo czeka mnie chyba jazda autobusem do szkoły...

13. Zmieniasz buty w szkole?
Zależy. Jeśli jest ciepło i sucho to nie. Jeśli pada/jest śnieg/itp. to tak :)

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Lubię, chyba że robimy coś czego nie lubię ;)

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą? 
Na początku raczej nie, ale pod koniec sierpnia to lubię chodzić na "szkolne" zakupy i przeglądać książki do szkoły :D


To już koniec 15 pytań :)
Jeśli macie jakieś pomysły na tagi itp (coś co nie jest uwzględnione w "planowane posty" piszcie w komentarzu ;)

Taguję, każdego, kto będzie miał ochotę na zrobienie takiego tagu na swoim blogu :)

Zapraszam do komentowania i subskrybowania ;)
Pozdrawiam :***

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne odpowiedzi i chyba w większości dużo osób by się z Tobą zgodziło :D Np. my również mamy trudności z fizyką :) Bardzo fajny wpis i czekamy na kolejny:D
    Zapraszamy przy okazji do nas :D
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 pytanie mnie rozwaliło.
    -z godziny wychowawczej xd
    też wstaje albo o 6:25 albo o 7:00 do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag :)
    Ja nie mam żadnych pomysłów :D

    Pozdrówki
    ---
    ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W AKCJI, każdy jest nam potrzebny. http://about-the-everything.blogspot.com/2013/09/wielka-akcja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wstaję do szkoły o 6,30 ;) Fajne odpowiedzi ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tagi ^^ja wstaję o 7:30 lub wcześniej, bo mam 3 min. drogi do szkoły ;)

    _______________________
    PS: u mnie rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak można być najlepszym z godziny wychowawczej :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog. :)
    zapraszam do mniee

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. także obserwuję, buziak:*
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)