Strony

czwartek, 29 sierpnia 2013

Back to School - Moje obawy

Taki sam post zrobiła Wiktoria na swoim blogu :)

Jakie są moje obawy związane z tym rokiem szkolnym? Czytajcie niżej :)



matematyka - matematyczka (nasza wychowawczyni) uświadomiła nam, że w tym roku w ramach przygotowania do egzaminu gimnazjalnego będzie nam robiła co dwa tygodnie test próbny (pisany prawdopodobnie przez nią, a ona daje naprawdę trudne zadania) a do tego dojdą jeszcze testy po rozdziałach (z matmy) :C

testy - teraz będą jeszcze gorsze niż w tamtym roku, a co za tym idzie, będzie więcej nauki i mniej czasu dla siebie :c

egzamin gimnazjalny - co tu dużo mówić, już teraz się boję, a co dopiero będzie przed egzaminami, jestem mega zdenerwowana, bo boję się, że będzie bardzo trudny :(

bierzmowanie - to chodzenie co tydzień do kościoła, różańce, roraty itp. a potem zdawanie jakiś testów przed bierzmowaniem, na szczęście w mojej obecnej parafii jest tylko rok przygotowania, bo w mojej wcześniejszej były 3

zakończenie - boję się zakończenia, bo to oznacza, że w przyszłym roku będę szła do liceum, będę musiała pożegnać się z S. i L. (i paroma innymi osobami) i nie będziemy mogły widywać się od poniedziałku do piątku, nie będzie naszych odpałów, już mi smutno gdy myślę o rozstaniu ;c

angielski - w tym roku szkolnym (w czerwcu) prawdopodobnie będę zdawała First'a, mam nadzieję, że zdam, ale wiadomo obawy związane z tym są :c

przyszłość - słyszałam, że mój rocznik będzie pisał matury w lipcu, nie wiem czy to prawda, ale to jest chore i boję się na samą myśl, że tak będzie :c

blog - boję się, że z uwagi na tyle nauki odpuszczę pisanie bloga, chociaż mam nadzieję że to niemożliwe, bo to mój pierwszy blog, który ma tyle obserwatorów i tyle wyświetleń (każdy inny okazywał się klapą), tak więc trzymajcie kciuki za mnie i za bloga :3

To jak na razie wszystkie moje obawy dotyczące roku :)


Małe info: 
- Dziękuję za 71 obserwatorów i ponad 1500 wyświetleń. To bardzo motywuje, a motywacja w tym roku szkolnym będzie mi bardzo potrzebna :)
- Dzisiaj włączam moderację komentarzy, ponieważ tak będzie łatwiej mi wszystkie przeczytać i będę miała pewność, że żadnego nie ominęłam (każdy napisany przez was komentarz pojawi się na blogu, nieważne czy pozytywny czy negatywny :) )

A jakie są wasze obawy? :)

Pozdrawiam, zapraszam do komentowania i subskrybowania bloga :D 
:***

34 komentarze:

  1. Moje objawy, jest ich masa :(

    hej, ja do[pierown padłam na Twojego bloga, bardzo fajny. Zaparszam na:
    zyciedolphy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nie mam obaw. po co sie niepotrzebnie stresować? :D
    Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko:( Ja też się tego obawiam, chociaż może trochę ,,inaczej'' bo ja idę do 5 klasy:)
    A proszę, proszę:) Jak blog fajny, to się go czyta, nie?
    mylife-mycrazywworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie martw sie , wszystko bedzie dobrze ;)
    ze nie zdam z polaka, haha!
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka:) Spodobał mi się Twój blog- obserwuję;) Zaobserwujesz mój? Z góry dzięki;DDD bluejeans-lulu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma podobne obawy jak ty ;)


    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej boję się niemieckiego - jeśli nie zmieni mi się nauczycielka, oznacza to kolejny rok krzyków, uświadamiania wszystkim jacy są beznadziejni i płaczu z obawy przed pójściem na lekcje. Boję się też, że moja klasa jeszcze bardziej się poróżni.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miło wspominam spotkania do bierzmowania :D fajnych ludzi tam poznałam :) i nie przejmuj się tak tym egzaminem gimnazjalnym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam obaw, chociaż w tym roku piszę maturę (: Żyję chwilą i nie martwię się na zapas. A jeśli chodzi o matmę to po prostu bądź systematyczna. Ja zawaliłam przez te wszystkie lata tylko dlatego że miałam to gdzieś i teraz muszę nadrobić (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. My mieliśmy próbne z matmy raz w tygodniu, egzaminy gimnazjalne nie są wcale takie trudne. Uwierz w siebie, na pewno dasz radę! :) Zapraszam do mnie, pozdrówki: klaudyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny blogg! :d zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com obserwujemy? ;33 I powodzenia w szkole :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam takie same ale najgorsze jest właśnie powiązanie nauki i bloga ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie taki diabeł straszny jak go malują nie martw się ! Czas szybko mija za nim się obejrzysz będziesz już po maturze :) Nie ma na świecie niczego z czym człowiek by sobie nie poradził więc zamartwianie się nie ma sensu :) Jak się czegoś boisz np. testów to ucz się tak by wiedzieć ... Wszystko da się zrobić i nic Cię nie ominie :D Obserwujemy :)
    Zapraszamy na nasz drugi wpis :)
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobne obawy. Widzę, że jesteśmy tego samego rocznika (1998). Bądźmy dobrej myśli, heheh. :P Też strasznie boję się egzaminów.. Masakra. :x
    Zapraszam
    http://koszmarsenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie obawiaj się, z pewnością wszystko bd ok ;-)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Egzaminy nie są takie straszne : )

    sad-nes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Matmy się boje...
    obserwuje i licze na rewanz:

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Myśl pozytywnie :) staraj się uczyć systematycznie :)
    Ja boję się gimnazjum, bo pierwszy raz idę do tak dużej szkoły, bo moja podstawówka, była strasznie mała. Pozdrawiam i zapraszam:
    beliebersforjuju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam wiele obaw. Tylko są troszkę inne. :)
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko będzie dobrze ;3. Nie martw się ;).
    Obserwujemy ??

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też miałam tyle obaw prze ex, ale było spokojnie ;D uwierz mi wcale nie jest tak strasznie jak to nauczyciele kreują ;D Ale do nauki trszkę przysiąść trzeba ;)
    Obserwujemy?
    ruedeparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jako uczennia liceum postaram się rozwiać troszkę twoje obawy. o pierwsze trzy nie masz się co martwić - ja też myślałam, że trzecia klasa to jeszcze więcej nauki, jeszcze trudniej ale tak naprawdę to wcale tak nie było. trzeba wyluzować. bierzmowanie nie jest takie straszne, zawsze można troszkę oszukać. XD angielski na pewno pójdzie ci dobrze.

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/
    obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że najwięcej obaw kręci się w okół testów :/ Nie martw się, wierzę, że nie będzie tak źle!

    http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Jeśli możesz, proszę kliknij w banner Sheinside na moim blogu, będę naprawdę wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję twój blog. Liczę na rewanż :D
    [www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy blog. :) obserwuję.

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. trafiłam tu niechcący ale bardzo mi się spodobało :) Obserwuje cię. Dobrze ze moja edukacja juz się zakończyła ^^
    Zapraszam do siebie. Mam dwa blogi, jeden jest o recenzjach książek, drugi o mojej własnej. Mam nadzieje, ze wpadniesz zostawisz komentarz, przyda mi się szczera opinia. zostaw także adres do swojego bloga :)
    http://deszcz-krwi.blog.onet.pl/
    www.upadle-anioly-ksiazki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam trochę obaw w związku z powrotem do szkoły ;<
    Obserwujemy?
    http://mikilove47582.blogspot.com/
    http://instagram.com/miki4758

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też boję się wielu rzeczy,ale jak na razie staram się być optymistką :3 Będzie dobrze ♥
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy post! :).
    U mnie największym zmartwieniem jest historia, ponieważ na każdej lekcji pan zadaje Nam 10/15 zagadnień, na które musimy odpowiedzieć na następne lekcje. :/
    No i mój wychowawca. Nie przepadam za Nim. :/ Tęsknię za moją wychowawczynią z 6 kl. Ona była spoko, a mój obecny nie. :c
    Ale idę do szkoły jak najbardziej nastawiona na "tak". :)

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. na pewno dasz sobie ze wszystkim radę :)

    obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  31. ja bardzo sie boję tego roku , strasznie chce się przyłożyć do nauki , ale boje sie ze mi to nie wyjdzie ;c
    zapraszam na konkurs do wygrania bluzka ! :)
    http://welcome-in-my-live.blogspot.com/2013/08/konkurs-konkurs-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawy blog!
    zapraszam : xcrazypeace.blogspot.com NOWY WPIS :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog <33

    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA :

    http://i-promise-to-stay-until-the-end.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)