Strony

wtorek, 10 września 2013

Plan lekcji, historia i małe informacje :)

Dostałam już swój plan lekcji ^_^

Wygląda on mniej więcej tak:
Poniedziałek 8:50 - 14:30
Wtorek 8:00 - 14:30
Środa 8:00 - 13:30
Czwartek 8:50 - 15:20
Piątek 8:00 - 14:30

Teraz dzwonki są pozmienianie (bo remont), ale podobno od 13 września mają już być normalne, jednak te dzwonki nawet mi się podobają, bo kończę wcześniej :D
Niestety do tego planu dojdą jeszcze zajęcia dodatkowe :C
Planuję też dodać pod "planowanymi postami" taki mój plan, do której mniej więcej mam lekcje (wraz z zajęciami dodatkowymi). Nie wiem czy to się sprawdzi, będzie to taki mały test. Jeśli okaże się to zbędne, to zniknie z bloga. Postaram się zrobić ten "plan" w ciągu kilku dni ;)


Ale o co chodzi z tą historią w tytule? A mianowicie chodzi o ocenę, moją pierwszą ocenę w tym roku szkolnym, którą jest 6. Jestem z siebie bardzo dumna :D Zaczyna się dobrze, jestem ciekawa jak długo będzie trwać moja dobra passa... Pewnie do czasu sprawdzenia kartkówek z matematyki XD Ale jak na razie jestem z siebie zadowolona :)


A co do małych informacji.
Dziękuję wam za 87 obserwatorów i ponad 2 000 wyświetleń <3
Myślałam nad nowym wyglądem bloga. Może coś jesiennego? Co o tym myślicie? :)

To na tyle z tego posta :)
Zapraszam do subskrybowania i komentowania :)
Pozdrawiam :***


8 komentarzy:

  1. Heh:) Fajnie masz:)
    Gratuluję oceny!

    mylife-myinpossiblewworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz całkiem przyjemny plan zajęć, jeżeli chodzi o godziny nauki :)

    Gratuluję super statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem za zmienieniem wyglądu na jesienny ;) Sama dziś to robię, a planuję od 2 dni ;)
    Gratulacje z 6.!!! ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę....
    Chciałabym tak mało chodzić do szkoły.
    Ja mam lekcje codziennie od 7:50 do 15:55 albo 15:05 .... a w czwartki to mam nawet lekcje na 7:00...
    Więc bardzo miło.
    Gratuluję oceny z historii - mojego znienawidzonego przedmiotu ^^

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuję, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny plan. XD Ja mam troszeczkę gorzej.
    Też mam już pierwsze oceny. :D

    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny plan :3 Gratuluję 6 ♥
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję statystyk i oceny oraz życze powodzenia w szkole :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w szkole! :D
    http://shine-bright-like-a-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)