Strony

wtorek, 13 sierpnia 2013

Przedstawienie :D

Hej. Nazywam się Angelika, ale na blogu będę pisać pod pseudonimem Grape.
Może coś o mnie?
Mam 15 lat.
Lubię fotografować (wszystko :3), jeździć konno, czytać, przeglądać czyjeś kosmetyki i piórniki itp.
Blog będzie o wszystkim i o niczym XD
Tzn. moda, kosmetyki, fryzury, książki, zakupy, recenzje i mini pamiętnik.
Postaram się wrzucać posty regularnie. Od września ustalę sobie jakiś dzień (lub kilka) w tygodniu kiedy będą pojawiać się posty :)
To chyba wszystko.
Zapraszam do subskrypcji bloga i komentowania go :)

6 komentarzy:

  1. Fajny nagłówek :p
    Obserwujemy ? :D

    www.ewherever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w pisaniu ;* zapraszam do mnie carolllines.blogspot.com ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowała Cię do L.B.A i V.B.A :]
    Jeśli nie chcesz się w to bawic, sorki
    Info u mnie: chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak na nominację odpowiem gdy tylko wrócę od babci. Ponieważ nie mam możliwości zrobienia fotki mojego pokoju :)
      Jeszcze raz dziękuję za nominację :>

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację. Na pewno skorzystam z niej, jednak dopiero jutro, ponieważ planuję dodać dzisiaj jednego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe wpisy, obserwujemy? xd
    http://fotografjem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)