Strony

niedziela, 18 sierpnia 2013

Większe zmiany :D

Hejka :)
Dzisiaj zmieniłam tło mojego bloga i nagłówek (teraz tak na niego patrzę i wydaje mi się jakiś dziwny... no trudno).
Dodałam również planowaną listę postów, które pojawią się na blogu :) Jeśli macie jakiś pomysł na post to śmiało piszcie w komentarzach, a jeśli mi się spodoba to dopiszę go do listy :)
Dodatkowo pozmieniałam kolory: linków i tytułu posta. 
W przeciągu kilku dni zajmę się playlistą. Robię listę piosenek które się tam znajdą. Jeśli macie ochotę napiszcie w komentarzu tytuł i autora piosenki, którą chcecie usłyszeć na blogu :))
Jutro ok. godziny 13 pojawi się OOTD ;)

A tu mój nowy nagłówek :))



To na tyle z dzisiejszych nowinek.
Zapraszam do subskrybowania i komentowania ;>>
;***

12 komentarzy:

  1. Śliczny nagłówek <33

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny nagłówek ;d

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam na nową notkę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny nowy wygląd :) Pozdrawiam!

    http://littlerosewood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy wygląd jest świetny !

    + obserwuję !

    be-yourself-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie winogrono ? :( Haha .
    Świetny ten nowy wygląd , fajny nagłówek :D
    ewherever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny wygląd! ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)