Strony

piątek, 16 sierpnia 2013

Botanik i Zabójcza Kaczka ^_^

Wczoraj byłam z koleżanką w botaniku. Półtora miesiąca się nie widziałyśmy.  Ale dzisiaj nie o niej. Było bosko w Botaniku. Prawie swoje ulubione sandałki zepsułam, ale co tam. Mam kilka ślicznych zdjęć, jestem na nich ja, dlatego też niestety nie pokażę ich. Ale może w przyszłości. Przy stawie/jeziorze/zbiorniku z wodą (niepotrzebne skreślić) był głaz, na którym robiłyśmy sobie zdjęcia. A zaraz przy głazie była kaczka, której się bałam (mam jej zdjęcia).
Pozdrawiam pana, który mówił nam jak zwabić motyle: dojrzałym serem i miodem. Pozdrowienia również dla dwóch pań. Dla pierwszej, która zaczęła się modlić gdy zobaczyła koleżankę pod McDonald'em (koleżanka ubrana na czarno, z torbą z naszywkami Metallica'y, Slayer'a itp.). Dla drugej, która chciała nam dać tekst o sensie życia. To był fajny dzień, ale długo chodziłyśmy i mnie nogi bolały.
A dzisiaj siedzę sobie u babci, piszę posta i bateria w laptopie zaraz mi padnie. Wracam prawdopodobnie za kilka dni przy okazji przywożąc kuzynkę do siebie. Planuję zrobić jakąś normalniejszą sesję na bloga (tak, mam drugiego bloga, który ostatnio wrócił do żywych: http://angelphotosy.blogspot.com ). Nic ciekawego się nie dzieje. Może później poproszę kuzynkę, żeby zrobiła mi zdjęcia to dodam stylizację.

Spodziewajcie się jutro kolejnego posta. Tym razem z  L.B.A. i V.B.A (nominowała mnie chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com).
Na dzisiaj to tyle. Pozdrawiam oraz zapraszam do subskrypcji i komentowania :)

A tu zdjęcie Zabójczej Kaczki: 


I jej wspólników:

3 komentarze:

  1. Czyli dzień pozytywny .
    Spoko kaczki XD

    ewherever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabójcza kaczka jest świetna :). Tak samo, jak jej dzika banda.
    Ciekawy wpis, bardzo ładny blog i naprawdę śliczne kolory. Będę wchodzić częściej.

    http://odnajdujemy-wspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynam sie bac kaczeek ;D
    http://jessi-jeess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)