Strony

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Poniedziałkowe pierogi

Poniedziałek. Nie lubię poniedziałków -,-
Nic szczególnego dzisiaj nie zrobiłam - typowa Angela ;D
Chyba, że liczy się pomoc mamie w obieraniu ogórków i pieczeniu ciasta (ze śliwkami ;3) zrobiłabym zdjęcie, ale: 1 - rozładował mi się akumulator w aparacie; 2 - mam lenia i nie chce mi się iść do ciasta, by cyknąć zdjęcie na ostatnim 0,5% akumulatora XD
Miałam jechać z mamą do sklepu po rzeczy do szkoły, ale mamie się nie chciało i pojedziemy prawdopodobnie w środę. Dlatego też spodziewajcie się w środę/czwartek postu z haulem do szkoły ;)
Pogoda niezbyt fajna, więc siedzę w domu i oglądam filmiki na youtubie (w tym momencie męczę SabsBeauty).


Żeby notka nie była nudna dodaję zdjęcie pierogów z mięsem (które jadłam ok. godzinę temu)

W tle mój blog ;D

Mniam <3

To na tyle z dzisiejszej notki ;3
Zapraszam do subskrypcji i komentowania ;D
:***

9 komentarzy:

  1. Przybij piątkę, bo też nic nie robiłam :) Lubię pierogi :d

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmmmmm, pierożki najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wybieram się po rzeczy do szkoły tylko że w czwartek :)
    Te pierogi są z mięskiem ? :)
    Ja jadłam tylko z grzybami :< ale na pewno spróbuję zrobić takie jak Ty <3 :D Mniam *,* Bez kitu :D Głodna się zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z mięskiem :D
      Robione przez moją babcię :)
      Polecam z mięskiem, bo są przepyszne :3

      Usuń
  4. pierogi z mięsem to moje ulubione;)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ciągle nic nie robię .. ;o .
    Ja niezbyt lubię pierogi z mięsem.. Wolę Ruskie :D .

    Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://mylifemybigworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierożki ;*

    Ciekawy blog :)

    Obserwuję i zapraszam:
    Carolllines.blogspot.com
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, kocham pierożki w każdej postaci, z każdym farszem :) Chociaz najbardziej to ruskie i z kapustą <3 Od razu z Bożym Narodzeniem mi się skojarzyło :)

    Nie chcę do niczego zmuszać i naciskać, gdybyś jednak znalazła chwilkę na odwiedzenie, skomentowanie czy obserwację mojego bloga, byłabym wdzięczna :) Ale zrozumiem, gdyby stało się inaczej. Pozdrawiam ;* http://cartoons-everyage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione to pierogi z kapustą <3

      Oczywiście mam czas i już odwiedzam twojego bloga :))

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)