Strony

środa, 21 sierpnia 2013

Back to School - haul

Hej :)
Dzisiaj byłam z mamą w sklepie i kupiłam kilka drobiazgów do szkoły. A oto one :D

Tutaj wszystkie rzeczy razem wzięte ;D

Teczka ze ślimakiem xD
Planowałam kupić jakąś normalną, ale żadnej nie było, dlatego wybór padł na teczkę ze ślimakiem (3 gimnazjum i ślimak na teczce xD )

Piórnik. Tak naprawdę piórnik mam, ale ten będzie używany gdy nie będzie mi się chciało nosić mojego normalnego piórnika, tzn. gdy będzie mniej lekcji, a ja będę mieć książki w torbie, a nie w plecaku)

Co tu dużo mówić? XD

Dwa korektory, bo jeden zazwyczaj w kwietniu mi się kończy xD 

Taśma klejąca ^_^

Ołówki, były jeszcze czerwone i niebieskie ;D

Dwie gumki :>

Pewnie niektórzy pomyślą "A gdzie zeszyty"? Już wyjaśniam.W tamtym roku kupiłam przypadkiem zbyt dużo zeszytów, których i tak nie wykorzystałam, dlatego też je mam na ten rok (jeśli ktoś jest ciekawy jak wyglądają, to pokażę w notce o moich rzeczach do szkoły :P). Długopisy mam, dlatego też ich nie kupowałam, przyrządy geometryczne również posiadam :D
Jeżeli chodzi o ceny, to każda rzecz kosztowała nie więcej niż 3 złote ;D

To jak na razie wszystko ;D 
Zapraszam do subskrybowania i komentowania - to bardzo motywuje do dalszej pracy :)
:**

13 komentarzy:

  1. Ciekawy post i fajne rzeczy :D
    http://patrzac-przez-obiektyw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy, ale teczka najlepsza. xd
    Obserwujemy? :)

    http://my-life-your-problem.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, dziękuję. Po drugiej stronie teczki jest niebieski ślimak XD

      Usuń
  3. Super blog! Bede wpadać częściej i mam nadzieje, ze także zajrzysz jeszcze kiedys na mojego :*

    Pozdrawiam,
    Mimi xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty w trzeciej gimnazjum będziesz miała teczkę ze ślimakiem? Phi! Ja miałam z pieskiem. ;p Ale nieważne jaka, ważne, że jest.
    Ja również jestem w sumie obkupiona w kwestii szkoły, choć jednak jakieś nowe ciuchy by się przydały... ;)
    Pozdrawiam, Nessa.
    __________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ciuchy to prawdopodobnie za kilka dni jadę :D

      Usuń
  5. nie żyję jeszcze szkołą :D
    zapraszam : xcrazypeace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale nie chce mi się później iść i robić zakupy (zawsze w ostatnie dni wakacji, lenię się najbardziej :D )

      Już odwiedzam :)

      Usuń
  6. Co z tego, że 3 gim, ważne żeby było zabawowo :D

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    Jeśli możesz, proszę, kliknij w banner Vintage Shop na moim blogu. Będę bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie haule ☻

    Obserwujemy? Jeśli blog Ci się spodoba, bo Twój jest super! anioli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)