Strony

poniedziałek, 25 listopada 2013

Trudny tydzień, ciężki weekend, pierwszy śnieg...

Witajcie :)

Na samym początku chciałabym poinformować, że notka znalazłaby się wcześniej, ale były problemy z prądem. 

Cały tydzień był dla mnie bardzo męczący. Dużo sprawdzianów, dodatkowe zajęcia, olimpiada z biologii (nie przeszłam do kolejnego etapu, ale nie przejmuję się tym :D) i kilka prywatnych spraw. W weekend brak odpoczynku. Za to generalne sprzątanie, goście i nauka. A dzisiaj? Dzisiaj było nawet spokojnie mimo kartkówki z geografii.
W mojej miejscowości w nocy spadł pierwszy śnieg. Z jednej strony to dobrze, bo lubię śnieg i tę biel na dworze, z drugiej... będzie coraz zimniej. Jednak śnieg (według mnie) ma jeszcze jedną zaletę - można zrobić cudowne zdjęcia (ze śniegiem w tle lub jako główny motyw) nie tylko ludziom i zwierzętom, ale też przeróżnym roślinkom.

A u was spadł już śnieg?

Pozdrawiam :***

30 XI - 1 XII -małe zmiany na blogu :D

4 komentarze:

  1. U mnie dzisiaj prószył śnieg - mało było, ale zawsze coś xd

    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie także jest już śnieg ;) Zrobiło się bardzo ładnie i biało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śnieg był w piątek :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie padał i mam nadzieję, że nie spadnie :)

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)