Strony

piątek, 15 listopada 2013

Antyrama *.*

Witajcie! ;D
Przepraszam, że tak długo (znowu) nie pisałam, ale było dużo nauki i ogólnie to ten tydzień był dla mnie męczący :C 

Ale przechodząc do tematu posta...
Nareszcie... po prawie miesiącu męczenia rodziców... kupili mi antyramę... właściwie to miały być dwie, ale tata zapomniał jakie wymiary ma mieć druga antyrama więc kupili tylko jedną ^_^
Wczoraj rysunki L. i S. (które możecie zobaczyć tutaj) zostały włożone w antyramę, a dzisiaj tata (gdy ja byłam w szkole) przywiesił mi je nad łóżkiem.

Tak to teraz wygląda:


Wygląda to cudownie *.*

W tym tygodniu nie było niczego ciekawego... :c
To już koniec posta :)

Pozdrawiam :***
(W szczególności pozdrawiam L. i S. <3) 

4 komentarze:

  1. Śliczne *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne to <33
    Moja mama mnie dręczy, żebym narysowała coś na dużym formacie, żeby mogła powiesić sobie na ścianie w jednym z pokoi XD Ale oczywiście się nie zgadzam na to, bo moje prace nie są na pokaz (noom, nie licząc bloga ;P)
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)