Strony

środa, 6 listopada 2013

TAG: 10 pytań dotyczących bloga

Hej :)
Dzisiaj mały TAG. A mianowicie "10 pytań dotyczących bloga". Pytania pochodzą z bloga: http://babeczka-blog.blogspot.com/
Nie przedłużając:

1. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
Była to moja pierwsza myśl :D
2. Czyje blogi obserwujesz? 
Obserwuję dużo osóbek i nie będę ich wszystkich wymieniać :)
3. Czyje kanały subskrybujesz na youtube?
Również dużo, ale przeważnie oglądam filmy:
macbarbie07, makeupbymandy24, nieesia25, nissia83x, PannaJoannaMakeUp, RedLipstickMonster, Stylizacje, littleblueberrysmile, lucyandlucy1 i wiele więcej :D
4. Czy sama zdecydowałaś się na prowadzenie bloga? 
Tak
5. Czy kiedyś pokażesz swoje zdjęcie?
Może kiedyś ;D
6. Na jakie strony internetowe wchodzisz codziennie?
facebook, youtube, blogger ;D
7. Laptop czy komputer?
Laptop
8. Czy codziennie jesteś "na internecie"?
Tak :)
9. Czy w czasie roku szkolnego wstawiasz posty? 
Tak, ale tylko wtedy gdy mam czas :)
10. Czy twoi znajomi wiedzą o tym blogu?
Niektórzy :)

I to koniec "10 pytań...", mam nadzieję, że się podobało :)
I oczywiście: taguję każdą osobę ;)

Pozdrawiam :***

7 komentarzy:

  1. na zdecydowaną większość odpowiedzi odpowiedziałabym tak jak ty. liczę, że kiedyś się pokażesz! ;3

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag :) Bardzo lubię go czytać :) I sama też go u siebie planuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne odpowiedzi :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię macbarbie <3 Pokaż nam swoje zdjecie! ;D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten tag. Może też go zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny tag :3
    obserwuje od dawna
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah teraz spojrzałam na swoją nazwę bloga, skąd ona się wzięła? cofnęłam się myślami do zmiany nazwy..aha! podobną nazwę ma na asku chłopak który kiedyś mi się podobał XD jak mogłam o tym zapomnieć ;D
    Jak można zawiesić bloga na cały rok szkolny? o.0 Nie wyobrażam sobie tego ;P
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)