Strony

poniedziałek, 18 listopada 2013

Haul

Hej!
Jak tam po weekendzie? Ja się przeziębiłam i czuję się okropnie, ale rodzice każą mi chodzić do szkoły. Z jednej strony to dobrze, bo nie będę miała zaległości, z drugiej źle, bo zapewne kogoś zarażę.

W sobotę byłam w Ptaku Outlet. Niestety nie miałam wystarczająco czasu - ok. półtorej godziny. Dla mnie to za mało. Kupiłam tylko dwie rzeczy.


Obie rzeczy są z Reserved: jeansy i bluzka (urzekły mnie te ptaszki).

W sobotę byłam również w Castoramie gdzie kupiłam... choinkę i bombki.



Trochę wcześnie, ponieważ do świąt ponad miesiąc, ale nie mogłam się oprzeć tej choince.

Przepraszam za jakość zdjęć, ale światło było bardzo kiepskie i dziwnie wyszły te zdjęcia (dlatego też kolor podłogi na zdjęciach i w rzeczywistości bardzo się różni)

To już koniec :)

Wspominam w tym poście o książce "Kłamstwa Locke'a Lamory", którą poleca L. Podobno jest bardzo ciekawa. Może ktoś czytał?

Przy okazji (na prośbę)... L. i S. lubię was <3.
Pozdrawiam L. która dostała głupawki i nie dała mi w spokoju napisać tego posta. S. też pozdrawiam, żeby jej smutno nie było :*


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bluzka i bombki:-D
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja się cieszę, że niedługo Świętaa :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombki sama mam takie :)
    Obserwujemy?

    http://cluelessxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluzka wydaje się ładna. Mogłaś zrobić zdjęcie jej całej, bo tak to tylko trochę widać xd
    Ładne bombki :)

    Zapraszam: www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka maluśka słodka choineczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bombki <3

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog :)) uwielbiam bombki ♥
    obserwuje i licze na rewanż :) http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze ptaszki ;)
    Choinkę też bym już kupiła, bo lubię święta.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. już czuć nastrój świąt xD
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)