Strony

sobota, 28 grudnia 2013

Święta, święta i po świętach...

Czas strasznie szybko leci. Jeszcze kilka dni temu sprzątałam dom i przygotowywałam potrawy (razem z mamą) na Wigilię, a dzisiaj już drugi dzień po Świętach. Czas przecieka mi przez palce. Szkoda, że jest zupełnie odwrotnie na niezbyt ciekawych lekcjach. Dłużą się one niemiłosiernie, ale cóż poradzić. Niestety takie jest życie.
Wigilię spędziłam w domu, a Pierwszy Dzień Świąt u babci. Oczywiście nie obyło się bez prezentów :D
Tak szybciutko co dostałam:


  • czarne lity 
  • bluzkę 30 Seconds To Mars
  • bluzki: turkusową i niebieską
  • porcelanowego aniołka
  • kuferek na biżuterię
  • ręcznik
  • słodycze: Cheetosy, Merci, Kocie Języczki, czekoladę
I to wszystko co dostałam. Z prezentów bardzo się cieszę  :D

A wy co dostaliście na Święta? 

Chciałam wam jeszcze podziękować za ponad 4000 wyświetleń. To dla mnie bardzo dużo znaczy, dziękuję ;*

18 komentarzy:

  1. Ja też dostałam wiele ciekawych rzeczy. Mam podobny kuferek co ty!
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba wyrosłam z prezentów i nie chciałam nic dostac, ale dostałam tone słodyczy i kilka pierdół. ale słodyczy to po prostu max. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba wyrosłam z prezentów i w tym roku nie chciałam nic ale dostałam maaaasę słodyczy. xd

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała dostać lity *.*

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeej.. Lity <3 zamierzam sobie je kupić :):)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    Chciałabym Cię bardzo prosić o pomoc, jeśli możesz to zajrzyj do mojej pierwszej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post!
    obserwuję i liczę na rewanż!
    fashion-by-hayley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenty, a bluzka z 30SecondToMars bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do 'luknięcia' na świeży post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dostałam płyte 1D, ciuchy, słodycze, i kase :)

    dreamcom21.blogspot.com ]

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome Blog! Happy New Year!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twój blog ;* Piszesz bardzo sensownie i czytam go z wielkim zachwytem <3

    Zapraszam do nas i PROSZĘ POKLIKAJ W BANERY FIRMY CHOIES TO DLA NAS BARDZO WAŻNE A NA PEWNO SIĘ ODWDZIĘCZYMY <3

    http://our-dynamic-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ech, u mnie to samo :( cudowne lity dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy! Lity są przepiękne <3
    Jeśli Ci się spodoba mój blog, zaobserwuj, a ja na 1oo % się odwdzięczę.
    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo widzę, że prezenty się udały:) super

    OdpowiedzUsuń
  14. oj, tej koszulki to Ci naprawdę zazdroszczę :)
    U mnie w tym roku obyło się bez prezentów :)
    Gratuluje wyświetleń :) Wiesz, jakoś mi się u Ciebie spodobało :) Wpadnę jeszcze i może za jakiś czas zaobserwuję :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super rzeczy dostałaś,
    ja dostałam przede wszystkim książki ::).
    BLOG-klik.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)