Strony

niedziela, 8 grudnia 2013

Mikołajki i ciężki tydzień ;/

Witam! ^^

Post miał pojawić się w piątek, jednak z powodu wiatru nie miałam prądu przez bardzo długi czas, w sobotę i niedzielę (do południa) nie było mnie w domu i dopiero teraz mogę napisać posta. 

Jak pewnie każdy wie, w ten piątek były Mikołajki. Dostałam 3 rzeczy: dwie sprezentowałam sobie sama, jedną od rodziców.


Od rodziców czekoladowy mikołaj z "niespodzianką" w środku w postaci piłeczki kauczukowej. Ode mnie tusz do rzęs i pomadka. 

Pomadka prezentuje się tak: 

Nadchodzący tydzień będzie jednym z gorszych w tym tygodniu. Dlaczego? Ponieważ w tym tygodniu piszę próbne egzaminy gimnazjalne. Nie powtarzałam nic, bo przez cały weekend nie było mnie w domu. Oprócz egzaminów jutro jest jeszcze sprawdzian z geografii (zapewne da nam coś bardzo trudnego, bo nienawidzi całej mojej klasy).

To by było na tyle, ja wracam do nauki na jutrzejszy sprawdzian.
Pozdrawiam :***

9 komentarzy:

  1. piękny kolor pomadki, sama długo takiego szukałam :-) Powodzenia na egzaminach i sprawdzianie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog!

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tej pomadce !

    Za każdą obserwację się odwdzięczam ;)
    www.martulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny prezencik ;)
    U mnie też szykuje się ciężki tydzień ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe prezenty, cudna pomadka, pozazdrościć! Osobiście dostałam orbitrek - specjalną maszynę służącą do ćwiczeń. Mam nadzieję, że poradzisz sobie z egzaminami, testami i rozmaitą nauką!
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com - rozdanie, zapraszam




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały blog
    +zapraszam do mnie:
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne Prezenty :)
    Zapraszam do mnie :3
    omg-its-alice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że egzaminy poszły dobrze, bo z tego co wiem były dość trudne. Śliczna szminka.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)