Strony

sobota, 14 grudnia 2013

Ostatni tydzień szkoły w 2013 roku i blog L.

Witam już po egzaminach próbnych. Nie było tak źle. Niektóre były łatwiejsze, inne trudniejsze, ale jakoś dałam radę. Ale dzisiaj nie o egzaminach.
Jak pewnie się zorientowaliście nadchodzący tydzień będzie ostatnim tygodniem nauki w 2013 roku. Razem z ostatnimi dniami nauki wielkimi krokami nadchodzą święta (będzie więcej postów związanych z Bożym Narodzeniem i Sylwestrem, a zarazem więcej czasu na ich pisanie).
---

Kilka dni temu L. założyła swojego bloga ^.^

"...Blog będzie właściwie o wszystkim. Wstawię czasem coś o jakiejś książce lub filmie, albo coś o czymś czym się aktualnie interesuję. Zdarza mi się pisać w bardzo poplątany sposób, za co z góry przepraszam..." (urywek z pierwszego posta)

Tutaj daję link: http://mymasqueradeball.blogspot.com/

---
Był ktoś może na filmie "Kraina Lodu"? Ja idę jutro (właśnie z L.) i nie mogę się doczekać. Bardzo podoba mi się polska i hiszpańska wersja "Let it go" - "Mam tę moc" i "Libre soy". Mogę te piosenki słuchać na okrągło. Widział już ktoś ten film? Co o nim sądzicie? 

To na tyle.
Pozdrawiam ;*

7 komentarzy:

  1. ooooo, słyszałam tę piosenkę "let it go" śpiewaną bodajże przez demi lovato i jest taka świetna. <3

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiemy nic o filmie "Kraina Lodu" ale za pewnie jakieś recenzje są na internecie ;)
    U nas nowy post http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie zajrzę na bloga L :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj tak, ten czas tak szybko zleciał, że nawet nie zauważyłam kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również chciałabym sie wybrać na krainę lodu, chociażby dlatego że Czesław daje głos bałwankowi :) jestem ciekawa jak poradził sobie z nowym wyzwaniem :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  6. Let it go - piękna piosenka <3333 Muszę wybrać się na ten film !

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie widziałam tego filmu xd

    Zapraszam do mnie na konkurs! ;3

    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)