Strony

środa, 2 lipca 2014

Tag: Wakacje

Hej!
Jak tam wasze wakacje? Robicie coś ciekawego, czy się nudzicie? Mi się nie nudzi, ponieważ mam bardzo dużo rzeczy do zrobienia, ponieważ w niedzielę przyjedzie rodzina :D

Dzisiaj będzie TAG: Wakacje. Nie będę przeciągać, zaczynamy!

1. Czy lubisz wakacje?
Oczywiście, wtedy mamy wolny czas i decydujemy co robić.
2. Gdzie zazwyczaj spędzasz wakacje?
W domu i w rodzinie na wsi, dodatkowo często jadę nad morze.
3. Gdzie wybierasz się na tegoroczne wakacje?
Na pewno do rodziny i może nad morze, ale nie wiem gdzie dokładnie.
4. Wymarzony wakacyjny wyjazd?
Pojechać do niektórych państw :)
5. Za co cenisz wakacje?
Jest ciepło, mam czas wolny, mogę wstawać kiedy chcę.
6. Z kim spędzasz wakacje?
Ogólnie z rodziną, ale czasami spotykam się z koleżankami :)
7. Najgorsze wakacje?
Oj, nie wiem. Chyba te, w których miałam zapalenie płuc i nawet byłam nad morzem, ale nie mogłam pływać.
8. Najlepsze wakacje?
Takich nie mam. Bo wszystkie mają plusy (nawet te najgorsze)
9. Czy kiedykolwiek spędziłaś wakacje za granicą?
Tak. We Włoszech :)
10. Co zabierasz ze sobą na wakacyjne wyjazdy?
Wiadomo, że rzeczy typu kosmetyki, ubrania, itp, a tak dodatkowo biorę aparat, telefon, jakąś książkę, karty, zeszyt i piórnik.
11. Ile pieniędzy przeznaczasz na wakacyjne wyjazdy?
To robią rodzice :)
12. Czy masz zdjęcia z wakacji?
Mam bardzo dużo :D
13. Lubisz wracać w te same miejsca?
Nad morzem to zależy, zazwyczaj jestem w różnych miejscach, ale ostatnio w tym samym byłam dwa razy. W górach jestem zawsze w tym samym miejscu ;)
14. Góry czy morze? 
Morze w wakacje, a góry w ferie (chociaż też z chęcią pojechałabym tam w wakacje).

Dotrwaliście do końca? Jakie są wasze odpowiedzi na pytania?

Papa :*

Jeszcze jedna wiadomość. Wczoraj założyłam konto na instagramie. KLIK

23 komentarze:

  1. też bym chciała mieć rodzinę na wsi i jeździc do nich w okresie wakacyjnym:) A w góry to gdzie zawsze jeździsz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag, w kilku sprawach zgadzam się z Tobą. ;) Świetny wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajnie,że jeździsz nad morze i w góry :)

    www.moje-pastelowee-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi!! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog:) Wróciłam po rocznej przerwie. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag, ja nie byłam nigdy nad morzem :c
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDNY TAG ;)

    Obserwujemy?Daj znac u mnie ;pp

    ladyfashion-mchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny TAG, udanych wakacji ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka musi być zawsze i wszędzie. xD

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo jak ja by chciała żeby rodzice fundowali mi wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny tag ;) Kto nie lubi wakacji :D Ja też morze w te wakacje wybiorę się nad morze ;)

    Pozdrawiam Zuzia ;)
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że mamy ze sobą trochę wspólnego! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybierasz się może nad morze :D Ja jadę do Chorwacji - a co? pochwalę się :D Udanych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się pierwsze pytanie... a kto ich nie lubi?
    Według mnie góry zdecydowanie piękniej prezentują się latem; ale możliwe, że to przez to, że po prostu nie potrafię jeździć na nartach. Nie mam więc po co jeździć w nie zimą :) A nad morzem mieszkam na co dzień, więc subiektywnie stwierdzam: jest piękne o każdej porze roku :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jadę na obóz harcerski i do Wrocławia. Jeśli się uda, może jeszcze na jakieś 3 dni zagoszczę u cioci w Austrii. :)
    Wiem, że to może wydać się trochę dziwne, ale nie cieszę się z tych wakacji tak, jak z poprzednich. W czerwcu rozstałam się z moją klasą, idę do gimnazjum. Po powrocie z zakończenia dość długo płakałam i przez te wakacje wydaje mi się, że jesteśmy od siebie coraz bardziej oddaleni. A ja tak kochałam tych debili ♥.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny tag już od dawno planuję do zrobić :D ale dopiero teraz na prawdę poczułam wakacje, może to już właściwa pora?
    http://mintsloth-alice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy tag! Odpowiedzialabym podobnie :)
    Alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super tag ;)

    http://moszovska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)