Strony

środa, 9 lipca 2014

Kuzynka, niedziela i liceum :D

Hej :)
Jak minął dla was poprzedni tydzień? Mój bardzo dobrze. W piątek przyszła dla mnie szczęśliwa wiadomość. Udało mi się dostać do wybranego liceum. Dowiedziałam się, że w całej szkole będzie kilka znajomych a czterech z nich będzie ze mną w klasie.
Takie pytanie dla 6 klasy z podstawówki i 3 z gimnazjum. A wy? Pójdziecie we wrześniu do szkoły, do której chcieliście? Będzie tam kilka znajomych?

Kolejny plus jest taki, że w sobotę przyjechała moja kuzynka. Bardzo się cieszę, bo w końcu nie jest mi nudno i nie lenię się.  Każdego dnia robimy coś ciekawego, ale najczęściej w ogrodzie (a dokładniej w basenie).

Dodatkowo w niedzielę przyjechała moja rodzina, ponieważ ja i moja mama miałyśmy bardzo ważny dzień, a znając takie dni, mama i ja dostałyśmy prezenty. Mama dostała świecznik, wazę oraz trzy storczyki. Za to ja dostałam pióro, długopis, kolczyki, naszyjnik, bluzkę, spódnicę oraz owoce i słodkości.











Bardzo dziękuję wam za 5 700 wyświetleń.

Papa :*

25 komentarzy:

  1. Ja sobie niestety nie mogę pozwolić na basen przynajmniej niekryty bo non stop pada, nawet ochota wychodzenia z domu mi odeszła.
    Przede mną jeszcze 2 lata nauki w gimnazjum niestety.
    Bardzo podobają mi się te kolczyki co dostałaś :)
    http://cassie-cassiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że dostałaś się do tego liceum, do którego chciałaś. :) Gratuluję! :D Mi udało się zdobyć miejsce w klasie angielskiej w gimnazjum. Większość moich znajomych idzie do tej szkoły, a jakimiś 10 będę w klasie. ;D
    Jaki to ważny dzień? :D Świetna bluzka, a spódnica jeszcze lepsza. *o*
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. To gratuluję wymarzonego liceum. :) Przy 4 osobach znajomych w klasie będziesz czuła się zawsze trochę lepiej. ^^
    Ja na szczęście też idę do upragnionego technikum, lecz raczej nikogo nie będę znać. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jaką ulgę poczułam w tamtym roku jak dostałam się do liceum. Gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również gratuluję! Spódniczka podbiła moje serce, akurat na taką poluje, ale niestety bezskutecznie. Dlatego zazdroszczę :p
    Zapraszam---> straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna biżuteria, takie prezenty są pamiątką na wiele lat :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. to super! gratuluję Ci serdecznie. świetna biżuteria;-)a spódnica ma fajny wzór

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dostania się do liceum :) I życzę powodzenia Jeśli można wiedzieć, jaki profil ?
    Super prezenty, na prawdę bardzo mi się podobają, szczególnie biżuteria :)
    Zapraszam do siebie;
    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dostania się do liceum!
    Tą bluzkę już gdzieś chyba widziałam, haha. A spódnica śliczna! :)

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Grarulacje dostania sie dp wymarzonej szkoly! Cudowna spodniczka :)
    Alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dostania się do liceum :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Dopiero zaczynam, zapraszam do mnie http://nutellaax.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do obserwacji to ja już, czekam na Ciebie :*
    Dzięki, że do mnie wpadłaś, zapraszam częściej
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post ! stroczki to moje ulubione kwiaty ! Piękna spódniczka :)
    zapraszam na nowy post : aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację ! Śliczne te storczyki i spódniczka :)

    pozdrawiam i życzę udanych wakacji !
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałaś piękne dostałaś piękne prezenty xd gratuluje dostania się do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna biżuteria i spódnica, obserwuję , pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne rzeczy i bardzo ciekawy blog :)

    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję dostania się do wybranej szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. koniecznie zrób zdjęcia jak wyglądasz w tej spódnicy :)

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna spódnica!!


    Zapraszam do mnie http://wercislawa.blogspot.com/ ! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. No to gratuluję, to wspaniała wiadomość! :)
    Ja jestem sama w technikum, tzn nikt z gimnazjum nie poszedł ze mną i jestem z tego faktu bardzo zadowolona :D

    Tu "stara" Margaret, założyłam nowego bloga :)

    Pozdrawiam,
    Zamyślona

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    śliczny design bloga :D
    Obserwujemy? Jak tak to zaobserwuj i daj znać a się odwdzięczę :3
    mayacoffee1@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja wybierałam swoje liceum już rok temu. Na początku wiadomo - wiele zmian, dużo więcej nauki no i trzeba trochę czasy, by zaklimatyzować się w nowym miejscu i w końcu poczuć "jak u siebie" :) Życzę dlatego powodzenia, dużo cierpliwości i dużo chęci do zdobywania wiedzy! :)
    co do spódniczki, widziałam w Croppie i bardzo mi się podobała! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przy takiej pogodzie to tylko siedzieć w basenie :D
    http://aalwaysbeyourself.blogspot.com/
    Byłoby bardzo miło jeśli byś coś skomentowała;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)