Strony

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Postanowienia noworoczne

Na samym początku przepraszam, że do tej pory nie było postów, ale miałam bardzo dużo na głowie i nie miałam chwili nawet na to, by wejść i poczytać blogi, które obserwuję. Ale teraz już wracam z (zaległym) postem, a mianowicie Postanowienia noworoczne....

Zacznę ćwiczyć
Tak jak co roku, postanowiłam sobie, że zacznę ćwiczyć i w końcu schudnę. Jednak w tym roku mam wielki zapał i już niedługo zaczynam :D

Zmienię swoje nawyki żywieniowe
W 2013 ograniczyłam słodycze, ale nadal uważam, że spożywam ich za dużo. Chcę czekoladę (którą najczęściej "wcinam") zamienić na owoce i warzywa, ale jak to zrobić, gdy jest się od czekolady uzależnionym? Mam nadzieję, że jakoś dam radę i czekolada (oraz wszelkie inne słodycze) zmienią się w owoce i warzywa, których u mnie w domu niemało.

Przyłożę się do nauki (by dostać się do wybranego liceum)
Już w tym roku idę do liceum i bardzo się z tego cieszę, ale ciągle się boję, że zabraknie mi tych kilku punktów do progu i się nie dostanę. Dlatego też przykładam się bardziej do nauki... niestety to oznacza trochę mniej czasu na blogowanie :(

Zacznę mniej bluźnić
Tak jak pewnie większość nastolatków bluźnię, ale w 2013 robiłam to częściej niż wcześniej. Nie lubię bluźnić, ale czasem robię to by lekko "rozdrażnić" mamę. A dlatego, bo mi zakazuje to robić (nawet gdy naprawdę bardzo mocno się zdenerwuję, albo w coś się uderzę np. palcem w kant), mimo, że sama nagminnie bluźni.

I ostatnim postanowieniem... chociaż bardziej uważam to za takie małe marzenie jest:
Znaleźć kogoś (inaczej: druga połówka, osobisty kaloryfer i najpopularniejsze - chłopak) 
I tu nie wiem co napisać xD
Nigdy w życiu nie miałam chłopaka, a szczerze mówiąc chciałabym mieć (w tym momencie pozdrawiam L. i S.). Z wielu powodów, jednak są one zbyt osobiste by tutaj o nich pisać.

I to wszystkie moje postanowienia noworoczne :)

A co wy sobie postanowiliście na 2014 rok? 

8 komentarzy:

  1. w takim razie wytrwałości i szczęścia w poszukiwaniach chłopaka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie robię postanowień noworocznych. Jak coś będę chciała zmienić to to zrobię. ;) Trzymam kciuki, żebyś wszystko zrobiła. Będzie mi bardzo miło jak zrobisz ten tag:jedno słowo, jak coś to daj znać. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje postanowienia są identyczne ;) Już zaczęłam biegać, a ze słodyczami to gorzej ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Tobie wytrwałości w postanowieniach!
    Obserwuje♥

    : www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrwałości życzę w spełnianiu postanowień. :)
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne postanowienia ;*
    Wytrwałości ;*

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)