Strony

środa, 29 stycznia 2014

Podsumowanie pierwszego tygodnia ferii...

Przepraszam, przepraszam, przepraszam za moją bardzo długą nieobecność. Ale zaraz po powrocie do szkoły nie miałam na nic czasu, potem pierwszy tydzień ferii z kuzynką Pauliną i tak jakoś zeszło...

Jak wyżej napisałam pierwszy tydzień ferii spędziłam z kuzynką (wczoraj wróciła do domu) i było bardzo fajnie. Przez pierwsze dni ciągle grałyśmy w Eurobiznes (gra typu Monopoly), potem "przeszłyśmy" na komputer i przez cały czas (na zmianę) grałyśmy w Myszki (mój nick to andziax). I robiłyśmy inne, ale już mniej ciekawe rzeczy.

W przedostatni dzień pobytu Pauliny zrobiłyśmy 5 bałwanków...


... stoją sobie na parapecie (za oknem jest kuchnia).
Naszym (moim i Pauliny) ulubionym jest czwarty od lewej :D

I to wszystko... więcej nic ciekawego w moim życiu się nie dzieje.

A wy kiedy macie ferie? Jakie plany?  

7 komentarzy:

  1. Ja w ferie niestety pracuję oraz piszę mgr, także szału nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ferie zaczynam w piątek.
    Jakie śliczne bałwanki ^^
    Pozdrawiam serdecznie!
    +obserwuję

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ferii! Moje trwają jeden weekend. Studia i praca nie pozwalają na nic innego..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ferie mam jako ostatnia i mam zamiar po prostu odpocząć, jeżeli nie będę miała nic ze szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! *.*. Zapraszamy do siebie, miło by nam się zrobiło gdybyś kliknęła obserwuj i skomentowała paa ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiec jeszcze tydzien, abys wykorzystala go na maxa ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)