Strony

niedziela, 20 października 2013

Nieudane zakupy :c

Na samym początku chciałabym przeprosić, za to, że tak długo nie było postów. Jednak ten tydzień był okropny - kartkówki, sprawdziany, prezentacje. Nie miałam na nic czasu.
Chciałabym również podziękować wam za 3000 wyświetleń <3
-----
Wczoraj z S. i L. spotkałyśmy się w Galerii. Moim celem była sukienka (z h&m), ale niestety nie było jej w sklepie. Inne sukienki wyglądały na mnie okropnie, więc niestety wróciłam prawie z niczym. Jedyną rzeczą jaką kupiłam były wsuwki, za to dziewczyny kupiły sobie czapki. Potem poszłyśmy do sklepu "Lokaah", ale ja znowu nic sobie nie kupiłam. Wróciłam do domu i zajęłam się lekcjami.
Dzisiaj męczę się z pismem technicznym - masakra.

Tak wygląda ta sukienka:
-----
Post krótki, ale nic ciekawego się nie dzieje w moim życiu :c

Jeszcze raz bardzo wam dziękuję za 3000 wyświetleń <3

Pozdrawiam :***

9 komentarzy:

  1. właśnie najczęściej coś fajnego kupuje się, kiedy nie mamy nawet zamiaru wydawać kasy :))) a jak mamy coś zaplanowane, to nigdy nie wychodzi ;/ przynajmniej w moim przypadku


    // Klikniesz na moim blogu w baner sheinside? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie udało Ci się jej kupić, bo jest bardzo ładna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Cię rozumiem, też nie mam na nic czasu :C Sukienka jest świetna :D Musze taką znaleźć :)

    Obserwujemy? http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/

    Jeśli Ci się spodoba, zalajkuj, to dla mnie bardzo ważne :) https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?sk=page_insights

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehm..chyba każdy kto chodzi do szkoły każdego dnia musi się uczyć, w każdym tygodniu ma dużo sprawdzianów, kartkówek itd. xd
    Ja jak idę na zakupy to zawsze kupuję sobie jak najwięcej rzeczy *_*
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wszystkie ubrania zamawiam w necie (: Tam na pewno taka będzie (:

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna sukienka :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam lokah <3
    zapraszam do skomentowania najnowszego wpisu
    uszatkaa.blogspot.com
    co ty na to żebyśmy obserwowały i NAPRAWDĘ do siebie wpadały. Jeśli chcesz to zaobserwuj i napisz a ja zaraz się odwdzięcze :3 +jeśli zaobserwujesz również na blogovin dam ci 10 komentarzy tylko napisz że obserw na bloglovin :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że bardzo podobają mi się twoje posty, miło się je czyta i widać, że wkładasz w nie wiele serca ! :) A jeśli chodzi o wygląd to jest meega <33 Aż się wychodzić nie chce ! Może obserwujemy ? Byłoby mi bardzo miło. (odpisz u mnie)

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - bardzo motywują do dalszej pracy (subskrypcje również ;D)
Odwiedzam każdego bloga, który pojawi się w komentarzach :)